Gra Naruto RPG

Gra RPG/Pbf w realiach Naruto...


#1 04-05-2009 21:59:04

Kasai

Rikudu Sennin

Zarejestrowany: 04-05-2009
Posty: 122
Punktów :   

Klany

ABURAME

WŁADCY OWADÓW

Muchiyose no Jutsu
Ranga:D
Koszt:

Jest to klanowy rodzaj techniki przywołania. Użytkownik kładzie dłoń na jakimś podłożu po czym wysyła swoją Chakrę, po chwili przy ręce użytkownika pojawiają się różne robaki.

Konchuu Sekkou
Ranga:D
Koszt:

Technika polega na wysłaniu robaka na zwiady, możemy widzieć jego oczami. Jest to przydatna i raczej niezauważalna oraz prosta Technika zwiadowcza.

Kekkai Konchuu Bunshin no Jutsu
Ranga:C
koszt 150 za klona

Jak sama nazwa wskazuje Technika ta wytwarza klona stworzonego z wielu robaków. Bunshin może używać tych samych Technik co użytkownik, jednakże po zranieniu rozpada się na tysiące owadów.

Soshaku no Jutsu
Ranga:B
koszt 200

Jedna z ofensywnych technik klanu. Polega na wysłaniu na przeciwnika robaków, które szybko go obchodzą, następnie zaczynają kąsać.

Konchuu Hei
Ranga:B
koszt 200

Technika wytwarza ścianę z robaków, jest to Jutsu typowo defensywne.

Mushikame no Jutsu
Ranga:B
koszt 200

Robaki okrążają dany teren wirując bardzo szybko i wytwarzając w ten sposób kopułę, która jest dobrą obroną przed atakami.

Konchuu Gaijo Doku
Ranga:B
koszt

Technika polega na wprowadzeniu swoich robaków do ciała ofiary po czym robaki wysysają toksyczne substancje takie jak trucizna z organizmu.

Mushi Dama
Ranga:A
koszt 250

Wysyłamy na przeciwnika olbrzymią ilość robaków. Robaki obsiadają przeciwnika i wysysają z niego całą Charę. Technika ta jest bardzo śmiercionośna.

AKIMICHI

Klan kontrolujący masę ciała


Baika no Jutsu- Podstawowa technika Clanu Akimichi. Jest ona potrzebna do wykonania większości dalszych jutsu. Polega na powiększeniu swojego ciała . Jest to jutsu defensywne. Filmik przedstawia walkę Cho z Jirobu ( na nim można zobaczyć jak to jutsu wygląda : http://pl.youtube.com/watch?v=uaPINf--8sE
Ranga: D

koszt 150



Bubun Baika no Jutsu - Technika trochę trudniejsza od Baika no jutsu. Polega na powiększeniu i wydłużeniu kończyn np . ręce. Technika ta jest bardziej przeznaczona do ofensywy. Kolejny filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=9uVYg_9Z_MM&NR=1
Ranga: D

koszt 200



Nikudan Sensha : Technika , pozwalająca na zmianę rozmiarów swojego ciała w krótkim czasie. Użytkownik podczas wykonywania tej techniki jest niewrażliwy na wszystkie ataki wykorzystujące ciśnienie powietrza. Ciało przybiera tu formę "kuli" która może się toczyć z ogromną prędkością zadając spore straty. Ta walka to pokazuje niestety na głosy nic nie poradzę ;p : http://pl.youtube.com/watch?v=EDP2t0Qib … re=related
Ranga: C

koszt 150



Nikudan Hari Sensha - Bazuje na Nikudan Sensha. Jednak podczas tej techniki włosy użytkownika rosną i stają się ostre jak szpileczki. Atak taki jest dużo silniejszy i zadaje poważne obrażenia.
Ranga: B

koszt 200



Chou Baika no Jutsu- Technika ta w krótkim czasie pozwoli przemienić użytkownika w olbrzyma. Powiększa wszystkie cześć jego ciała. Bardzo ciężko jest jej uniknąć jeżeli widzimy ją 1 raz.
Ranga: A

koszt 250



Hagane Sensha- Technika ostatecznej zmiany w kulę. Pozwala członkowi Clanu Akimichi miażdżyc wszystko na swojej drodze. Przy okazji jest to świetna obrona.
Ranga : A

koszt 250

FUUMA


Fuuma Jibaku Mandara - Ninja tworzy kwadrat z chakry , który strasznie ciężko jest zniszczyć. Powoli jutsu zaciska się i złapana osoba zostanie tylko mokrą plamą.
Ranga: S

koszt 250


Chakra no Ito - Technika ta może połączyć ( za pomocą nici Chakry) organy wroga i wykonującego. Po czym wykonujący może wyjąc swój organ np Serce i ścisnąć go zabijając siebie jak i przeciwnika.
Ranga: S


koszt 250


Fuuma Ninken Zanbatou - Banalny atak za pomocą miecza. Użytkownik [cenzura] się gromadząc w miecz chakrę i stara się przeciąć przeciwnika na pół.
Ranga: D

koszt 150


Kazagume- Pozwala kontrolować pajączki , które tworzą sieci w wybranym miejscu. Użytkownik w pełni kontroluje pajęczaki. Jeżeli ktoś wpadnie w taką siec jest bezbronny i narażony na ataki.
Ranga: C

koszt 200


Kagerou Ninpou: Utakata - Użytkownik o dość szpetnym wyglądzie przemienia się w piękną dziewczynę( podobna sytuacja jest z wykluwaniem się motyla). Po przemianie można uderzy potężnym atakiem , który zabije wrogów.
Ranga: A

koszt 300 a później śmierć


HYUUGA

posiadają byakugan

Juuken

koszt: 0

Jest to charakterystyczny styl Taijutsu klanu Hyuuga. Jyuken polega na atakowaniu wewnętrznego układu przepływu Chakry oraz zadawaniu obrażeń wewnętrznych dzięki przesyłaniu Chakry podczas uderzenia. Dzięki Byakuganowi widzącemu Tenketsu Jyuken jest zabójczy.

http://www.everanime.yoyo.pl/images/articles/juuken.jpg

Harichakra
Ranga: C

Koszt:250

Technika ta polega na utworzeniu z Chakry igieł mogących przecinać elementy wykonane z Chakry na przykład nici Chakry stosowane przez lalkarzy. Igły można wytwarzać z każdego otworu Tenketsu.
http://www.senpuu.net/fotki/tech/harichakra.jpg

Hakke Kuushou
Ranga: C

koszt 200

Jest to jedna z niewielu dystansowych technik klanu. Shinobi markuje cios kumulując w dłoniach duże ilości Chakry po czym markuje cios wyrzucając ze swoich meridianów falę uderzeniową pędzącą z dużą siłą i szybkością. Ta niewielka fala uderzeniowa to bardzo szybki atak. Obrażenia od techniki zależą od odległości i ośrodka, w którym fala się rozchodzi.(najczęściej powietrze).
http://www.youtube.com/watch?v=_WBxMzuKquM

Hakkeshou: Kaiten
Ranga: A

koszt 250 + 50 (za runde)

Technika polega na wyrzuceniu z wszystkich wylotów Tenketsu Chakry dzięki czemu możliwe jest zatrzymanie ataku. Następnie Shinobi wprawia swoje ciało w ruch obrotowy tworząc wir dzięki czemu powstaje wirująca osłona z Chakry potrafią odbijać ataki przeciwnika. Kaiten rani również osoby znajdujące się w pobliżu.

http://fc92.deviantart.com/fs21/f/2007/ … _Bn00b.jpg

Shugohakke: Rokujuuyonshou

koszt 200

Shinobi wytwarza na dłoniach długie wiązki Chakry przypominające igły, następnie wykonuje dłońmi szybkie ruchy tworząc obronę podobną do Kaitena.
http://th91.photobucket.com/albums/k309 … oHakke.jpg

Hakkeshou: Rokujuuyonshou
Ranga: A

koszt 200

Jest to jeden z napotężniejszych ataków Taijutsu Wioski Ukrytego Liścia. Używa się go wyłącznie z Byakuganem. Shinobi wykonuje kolejno 2,4,16,32, 64 uderzenia blokując główne Tenketsu. Shinobi ogarnia ogromny ból, nie może wykonywać technik i praktycznie nie może się poruszać.
/9854/hakkehyakunijuhashou4bx.jpg

Hakke Hyaku Ni Juu Hachishou

koszt 250

Tak samo jak do 64 uderzeń jest wymagany Byakugan. Tym razem Shinobi wykonuje 2,4,8,16,32,64, 128 uderzeń w efekcie zatykając 128 Tenketsu. Teoretycznie nikt nie przeżyje takiego ataku.
/9854/hakkehyakunijuhashou4bx.jpg

Hakkeshou: Nihyakugojuurokushou

koszt 300

Najlepsza metoda blokowania otworów Tenketsu. Za pomocą tego ataku Shinobi wykonuje 2,4,8,16,32,64,128 uderzeń blokując tym samym 285 Tenketsu. Przyjęcie wszystkich ciosów jest praktycznie pewną śmiercią.
/9854/hakkehyakunijuhashou4bx.jpg

Hakke Hasangeki

koszt 250

Shinobi kumuluje w dłoni dużą ilość Chakry, przy uderzeniu wywołuje oślepiający błysk. Trafienie powoduje duże osłabienie zaś trafienie w serce często kończy się śmiercią

SHIRO

mistrzowie lodu

Kagami Seisei No Jutsu- Technika , która pozwala łączyć żywioły wiatru i wody. Jeest podstawą potrzebną do dalszych jutsu. Za jej pomocą tworzymy lustra.

koszt 150
Ranga : C


Kagami Chokkou No Jutsu - Ta technika pozwala użytkownikowi wejść w lustra

koszt 150
Ranga : C


Kagami Telepo No Jutsu- Przemieszczenie się między lustrami . Normalne oko nie jest w stanie zobaczyć tej prędkości dlatego wygląda to jak teleporty.

koszt 200
Ranga :C


Kagami Shazou Gen'EiNa każdym z luster pojawi się wizerunek danego gracza w tym momencie nie wiadomo gdzie się znajdujemy.

koszt 200
Ranga : B


Makyou Hyoushou -
http://pl.youtube.com/watch?v=we3ER8yMa8M . Filmik przedstawia jak Haku tworzy lustra. Technika polega na stworzeni praktycznie niezniszczalnych lodowych luster. Jest to ostateczna technika Haku. Jednak gdy jest za długo używana użytkownik zaczyna się męczyc a jego ruchy stają się wolniejsze.
Ranga: A

koszt 250

INZUKA

władcy psów

Douteki Tei-in

koszt 100
Ranga : D

technika poprzedzająca Garougę. Technika polega na oblaniu moczem przeciwnika aby naznaczyć go zapachem, żeby było prościej go znaleść. Technika wykonywana przez psy klanu Inuzuka

Jinteki Ninpou

koszt 100
Ranga:D

technika polega na podaniu podopiecznemu pigółki żołnieży. Pies staje się silniejszy, rosną mu kły i zmienia się kolor futra (u Akamaru na brązowy)


Juujin Bunshin

koszt 150
Ranga : C

Można wykonać z dowolnym zwierzęciem. Zwierze staje się idealną kopią właściciela, ma te same techniki itp. Nie umie jednak mówić

Shinryakuteki Youshiki


koszt nic to jest taijutsu
Ranga : B

Styl walki charakterystyczny dla klanu Inuzuka polegający na szybkich i silnych, pojedynczych atakach. Najczęściej po zastosowaniu Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou


Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou

koszt 200
Ranga : B

Użytkownik nabiera cech zwierzęcych: rosną mu długie pazury i kły, jest szybszy, zwinniejszy i silniejszy (zwłaszcza po pigółce żołnierzy)

Bakuretsu Koinu

koszt 200
Ranga :B

Pies twoży własnego klona, który wybucha wyrzucając z durzą prędkością kunai gdy nieostrożny przeciwnik podejdzie zbyt blisko

Tsuuga

koszt:
Ranga : C

człowiek lub zwierze po wcześniejszym Juujin Bunshin zaczyna z dużą prędkością wirować, jest to słabsza wersja Gatsuugi

Gatsuuga

koszt 200
Ranga : B

Wymagane wcześniej Juujin Bunshin. Człowiek wraz z podopiecznym zaczynają z durzą prędkością wirować nacierając na przeciwnika, najczęściej z przeciwnych stron. Skuteczniejsze z bombami dymnymi

Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou

koszt 250
Ranga : A

Kolejna technika potrzebna do wykonania Garougi. Pies wskakuje na głowę/plecy właściciela i po zastosowaniu pieczęci (przez właściciela) urzytkownicy zmieniają się w durzego, dwógłowego wilka- Soutourou

Garouga


koszt 250
Ranga : A

aby wykonać technikę trzeba kolejno zastosować Douteki Tei-in naznaczając przeciwnika, a następnie Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou. Po spełnieniu tych warunków Soutourou zaczyna się kręcić z ogromną prędkością rozrywając wszystko na kawałki. Stworzenie kręci się tak szybko, ze nic nie widzi i kieruje się węchem.

KAGUYA

kontrola kośćca

Hokkotsu no Yaiba

koszt 100
Ranga : D

Jest to podstawowa technika klanu Kaguya. Shinobi wyciąga jakąś kość, która jest uformowana w sztylet czy katanę. Broń jest bardzo ostra, może z łatwością przecinać shurikeny na pół.

Yamagi no Mai

koszt 150
Ranga : C

Jest to pierwszy taniec klanowy Kaguya. Nazywany jest on Tańcem Wierzby. Ze środków dłoni wysuwają się kolce długie na jakieś 30 cm, którymi walczy się jak sztyletami.

Tsubaki no Mai - http://pl.youtube.com/watch?v=dPAxhb9JnBY

koszt 200
Ranga : B

Jest to drugi Taniec Klanowy zwany Tańcem Kamelii. Shinobi najpierw używa Hokkotsu no Yaiba by wytworzyć broń, następnie wykonawca technik wykonuje serię pchnięć i cięć. Ten Taniec czasowo podnosi znacznie szybkość.

Teshi Sendan

koszt 200
Ranga : B

Jest to jedyna dystansowa technika klanu Kaguya. Shinobi z dużą siłą wystrzeliwuje ostatnie kostki palców. Za jednym razem można wystrzelić dziesięć pocisków.

Karamratsu no Mai

koszt 200
Ranga:B


Trzeci Taniec nazywany Tańcem Modrzewia jest podstawową defensywną Techniką klanu, która świetnie sprawdza się przeciw Taijutsu. Z tułowia oraz rąk wysuwają się kości, które poza tym że bronią użytkownika również ranią atakujących przeciwników. Shinobi ma nad nimi całkowitą kontrolę, może je schować kiedy chce.

Tessenka no Mai

koszt 250
Ranga : A

Czwarty z serii Tańców nazywany Tańcem Powojnika taniec polega wyciągnięciu kręgosłupa i natychmiastowym odbudowaniu starego. Wyjęty kręgosłup pełni funkcję bicza. Jest om bardzo twardy, giętki i długi.

Hana

koszt 250
Ranga : S

Rękę Shinobiego pokrywa kość uformowana w wielki świder wyglądający jakby był stworzony z zakręconych kości. Jak mówił sam Kimimaro jest to najtwardsza kość jaką jest w stanie utworzyć ciało Kaguya.

Hone no Yoroi


koszt 250
Ranga :A

Jest to twarda wytrzymała osłona a właściwie zbroja wytworzona pod skórą. Pancerz jest kontrolowany przez użytkownika, może okryć całe ciało. Zbroję wytwarza się na stałe aż do momentu jej zniszczenia więc nie trzeba ponosić kosztu Chakry za jej utrzymywanie.

Sawarabi no Mai

koszt 300
Ranga : S

NARA

Władcy cienia
Kage Mane no Jutsu

koszt 150
Ranga : D

Technika używana przez Shikamaru, najprawdopodobniej będąca jego własna przeróbką Kage Shibari. Podobnie jak poprzedniczka polega na unieruchomieniu przeciwnika za pomocą cienia. Jednak unieruchomiona przez nia osoba powtarza wszelki ruchy wykonane przez użytkownika. Limit czasowy techniki wynosi 5 minut.

Kage Shibari no Jutsu

koszt 200
Ranga : C

Podstawowe Jutsu klanu. Umożliwia unieruchomienie przeciwnika za pomocą własnego cienia. Pozwala unieruchomić znaczną liczbę przeciwników, oraz stanowi bazę dla technik Kage Kubi Shirabi no Jutsu oraz Kage Kujiku.

Kage Kubi Shibari no Jutsu

koszt 200
Ranga : C

Technika polegająca na wytworzeniu z cienia dłoni, która łamie kark przeciwnika. Wymaga wcześniejszego unieruchomienia celu za pomocą Kage Shibari.


Kagenui

koszt 250
Ranga : B

Technika ofensywna pozwalajaca na oderwaniu cienia od podłoża i przebiciu za jego pomocą przeciwnika. Można za jej pomocą zaatakować kilka celów.

Kage Mane Buki no Jutsu

koszt 200
Ranga : C

Kolejna z technik unieruchamiających. Użytkownik Przesyła chakre do broni a następnie rzuca nią w cień przeciwnika unieruchamiając go w ten sposób. Do wykonania tej techniki potrzebna jest broń wykonana z metalu pochłaniającego chakrę. (Jak np. Kastety Asumy)

Kageyose no Jutsu

koszt 200
Ranga : C

Technika umożliwiająca skupienie całego cienia z danego obszaru i wykorzystania go w celu spętania przeciwnika. Osoba unieruchomiona ta techniką nie jest w stanie wykonać najmniejszego ruchu.

Kage Kujiku

koszt 250
Ranga : B

Mocniejsza wersja Kage Kubi Shibari. Tym razem użytkownik tworzy dwie cieniste dłonie, które oplatają przeciwnika i miażdżą jego ciało. Wymagane wcześniejsze unieruchomienie celu za pomocą Kage Shibari

UCHIHA

posiadają sharningan

Pierwszy poziom sharingana- jak nazwa wskazuje, pierwszy czyli najsłabszy poziom sharingana (1 lub 2 łezki). Użytkownik jest w stanie zobaczyć szybko poruszające się obiekty, przepływ chakry, oraz może kopiować techniki innych
Ranga : A

Drugi poziom sharingana- sharingan jest w pełni rozwinięty, widać 3 łezki. Użytkownik potrafi przewidzieć ruchy przeciwnika, oraz może używać większości poniższych technik (wszystkie oprócz tych do których jest potrzebny Mangekyou Sharingan)
Ranga : A


Saiminjutsu- technika polega na zahipnotyzowaniu przeciwnika wprowadzając sharingana w ruch obrotowy, następnie podajemy jaką technikę ma przeciwnik wykonać, i sami ją wykonujemy, pokonując nią przeciwnika
Koszt : 250
Ranga : A

Seppaku no Jutsu- użytkownik wysyła silny wstrząs psychiczny mając na celu osłabienie przeciwnika jednocześnie sugerując mu (przeciwnikowi) np strach, niepokój, można w ten sposób kogoś zdekoncentrować
Koszt : 200
Ranga : B

Shounin Riaru- technika umożliwia zobaczenie chakry, przydatne jeżeli walczy się przeciw klonom, gdyż można odróżnić je od właścicieli
Koszt : 150
Ranga : C

Sharingan Soufuusha Sannotachi

koszt 200
Ranga : B

technika dzięki której można kontrolować trajektorię lotu broni, używane zazwyczaj gdy do broni jest przyczepiona linka, można kogoś przywiązać do np drzewa. W takiej sytuacji użytkownik jest bezbronny i można go wykończyć jakimś jutsu (zazwyczaj jest to Housenka No Jutsu). Mogą używać osoby z pierwszym poziomem sharingana


Magen: Kyouten Chiten - Technika ta wymaga sharingana i dzięki niemu jesteśmy wstanie zmienić się miejscem z daną osobą , która użyła na ans Gen jutsu. Możemy bez problemu odwrócić losy walki.

koszt 250
Ranga : A


Techniki związane z Mangekyou Sharingan



Amaterasu

koszt 300
Ranga : S

Nazywana również "Boginią Słońca". Technika pozwala użytkownikowi za pomocą czarnego ognia pochłonąć dosłownie wszystko co jest w zasięgu użytkownika, ognia nie można zgasić. Jedna z najsilniejszych technik klanu Uchiha, jeżeli nie najsilniejsza

Tsukuyomi

koszt 300
Ranga : S

Użytkownik zabiera osobę która spojrzy mu w oczy do świata "Podziemnego Księżyca" gdzie przeciwnik jest na łasce użytkownika. To miejsce nie jest ograniczone czasem ani przestrzenią, ktoś może odczuwać ból tygodniami a w "prawdziwym świecie" może minąć zaledwie kilka sekund. Przeciwnik po takiej technice zazwyczaj mdleje i ma poważne uszczerbki na psychice.

Bunshin Bakuha

koszt 250
Ranga A

Susanoo
RAnga : S
koszt: 400
ciało użytkownika pokrywa chakra (coś podobnego do Naruto jak korzysta z chakry Kyuubiego) tworząc dużego potwora z mieczem (Totsuki, inaczej Sakegari) który może zapieczętować na wieczność w iluzji niebiańskiego snu wszystko co przebije. Użytkownik po tej technice traci wzrok

nieznana nazwa techniki Kaki

koszt 300
Ranga : S

JISEI

mistrzowie magnetyzmu

Kouro no jutsu
Ninja za pomocą przyciągania magnetycznego może chodzić po ścianach sufitach itp.
koszt : 75 co post
ranga D

Jisei no Jutsu
Ninja może przyciągać metalowe przedmioty, lub być przyciąganym do nich.
koszt : 100 za przedmiot 200 za przyciągnięcie siebie
ranga C

Jiki no Jutsu
Jutsu działa na zasadzie dwóch elektryczne namagnesowanych ciał które odpychają się , dzięki temu ninja odpycha metalową broń
koszt 100
ranga C

Hiroimono Jiki no Jutsu
Namagnesowana broń podąża za swoją ofiarą
koszt : 100 za każdy post utrzymania
ranga B

Kiba no Jisei
Z ziemi wyłaniają się stalowe kolce raniące wroga
koszt : 250
ranga B

Teiku no Jutsu
Zatrzymana broń która leciała w stronę ninja zmienia swój kierunek i atakuje osobę która ją wystrzeliła w naszą stronę.
koszt 350
ranga A

Tsutsu no jutsu
Piasek zmienia się w tysiące żelaznych pocisków
koszt 400 l 50 za utrzymanie tych pocisków
ranga S

SENJUU

Władcy drzew.


Mokuton no Jutsu
Ranga:B
koszt 200

Podstawowa Technika tego żywiołu pozwalająca kontrolować drewno. Pozwala ona wytwarzać drewno, zmieniać jego kształty, czy też wytwarzać z własnego ciała.


Shichuu Tou No Jutsui
Ranga:A
koszt 250

Technika polega na wytworzeniu wielkiego więzienia z drewna, które jest bardzo wytrzymałe. Z tej olbrzymiej klatki trudno się wydostać.

Moku Jouheki
Ranga:A
koszt 250

Użytkownik wytwarza kopułę, która jest dobrą obroną przed silnymi atakami. Technikę można również wykorzystać jako pułapkę i uwięzić w niej kogoś.

Jukai Koutan
Ranga:S
koszt 300

Shinobi wytwarza za pomocą Techniki dowolną roślinność na przykład olbrzymie drzewa, które później może kontrolować.

Moku-Souran No Jutsu
Ranga:B
koszt 200

Technika kontroli drewna polegająca na kontrolowaniu już istniejących np. korzeni.

Hokage Shiki Jijun Jutsu - Kakuan Nitten Suish
Ranga:S
koszt 300

Wokół ofiary Techniki pojawia się dziesięć drewnianych słupów, które następnie wysysają z otoczonego celu demoniczną Chakrę.

Moku Bushin no Jutsu
Ranga:A
koszt 200

Bunshiny są w całości wykonane z drewna. Posiadają siłę podobną do oryginału, mogą się oddalić na długie odległości czy używać Technik.

Moku-Kawarimi
Ranga:C
koszt 150

Jest to Kawarimi w, którym Shinobi podmienia swoje ciało z drewnianą kukłą.

Moku-Hada no Jutsu
Ranga:B
kosz 200

Shinobi zamienia jakąś część ciała w drewno i wydłuża ją dzięki czemu może atakować na odległość.

Moku-Hitoya no Jutsu
Ranga:B
koszt 200

Technika polega na uruchomieniu ofiary silnymi pnączami, które trudno rozerwać.

Shichuu Tou no Jutsu
Ranga:A
koszt 250

Shinobi za pomocą tej Techniki tworzy drewniany dom.

Moku-Hiketsu no Jutsu
Ranga:C
koszt 150

Zmieniamy jeden palec w klucz, który dopasowuje się do każdego zamka.

Chakra tane (ziarno chakry)
Technika polega na przelaniu własnej chakry do drewienka i uformowania z niego ziarenka. Jeżeli ktoś połknie to ziarenko użytkownik będzie wiedział kiedy dana osoba używa chakry. Działa to na nieograniczone odległości
Ranga : C
koszt : 200 ( za 1 ziarenko)

YAMANAKA

Shintenshin no Jutsu (poziom 1)
Ranga: C
Koszt: 250 pCh

Niektórzy nazywają tę technikę zamianą umysłów. Polega na wejściu w ciało przeciwnika. Wtedy użytkownik "traci przytomność" - opuszcza swoje ciało i przejmuje ciało przeciwnika. Jednak to co stanie się ofierze, stanie się użytkownikowi tej techniki. Istnieje też możliwość nie trafienia w ciało przeciwnika. Wtedy użytkownik "traci przytomność" na kwadrans(tyle trwa jutsu).

Shinranshin no Jutsu (poziom 2)
Ranga: A
Koszt: 300
Ulepszona wersja techniki Shintenshin no Jutsu - polegająca na całkowitym przejęciu kontroli nad przeciwnikiem. Użytkownik jest w pełni świadomy tego co robi - nie traci przytomności i nie odnosi obrażeń oponenta

KAMIJIN

Władcy papieru

Origami no Jutsu
Ninja potrafi tworzyć z papieru dowolne kształty którym może nadać funkcje życiowe jednak jutsu to nie służy do ataku.
Ranga technik: D
koszt : 50 za 1 kartkę

Kami no Jutsu
Pozwala na zmianę fragmentu ciała na kartkę papieru
Ranga technik: D
koszt: 50 za fragment


Kami Kawarimi no Jutsu
Kawarimi, z tym ze po zaatakowaniu ninja rozpada się na kartki papieru
Ranga technik: D
koszt : 150


Kami Shuriken no Jutsu
Ninja używa kartek papieru które są w stanie poranić wroga. Jak wiadomo papier jest ostry
Ranga technik: C
koszt : 200

Kami Chou Sekkou no Jutsu
Tworzy papierowe motyle, które mogą być stosowane do szpiegowania.
Ranga technik: C
koszt : 25 za motylka

Kami Kogushi no Jutsu
Tworzy pocisk z papieru. Pocisk leci szybko i może byc bardzo ostry
ranga B
koszt: 150 za pocisk

Kami Saku no Jutsu
kolejna technika zwiadowcza, tworząca samoloty , które się bardzo szybko przemieszczaja
Ranga technik: B
koszt : 50 za samolocik

Kami Boutou no Jutsu
Ninja wybucha zasypując wroga milionami kartek papieru.
Ranga technik: B
koszt : 300



Togiretogire no Jutsu
Papier owija kończynę wroga i miażdży ją
Ranga technik: B
koszt: 350

Kami Tsubasa no Jutsu
Tworzy papierowe skrzydła, dzięki którym ninja może unosić siew powietrzu.
Ranga technik: A
koszt : 75 za każdą turę

Chisoku no Jutsu
Ninja zmienia się w miliony małych karteczek dzięki którym może szybko zmieniać swoje położenie.
Ranga technik: A
koszt : 175 za turę


Kami Bushin no Jutsu
Tworzy papierowego klona. Jest on wytrzymalszy od zwykłego kage bunshina .
Ranga technik: b
koszt: 200

Kami Munmun no Jutsu
Papier przykleja się do przeciwnika dusząc go
Ranga technik: S
koszt: 400 + 75 za każdą turę

Kyuuzou no Jutsu
Technika podobna do Kami Munmun no Jutsu z tą tylko różnica że ninja zostaje oblepiony wybuchowymi notkami. Przeciwnik zrobi duże BUM
Ranga technik: S
koszt : 550

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.helicobacterpylori.pun.pl www.feralheart-super-gierka.pun.pl www.shinobibitwa.pun.pl www.mechatronikaam.pun.pl www.jarocin.pun.pl