ABURAME
WŁADCY OWADÓW
Muchiyose no Jutsu Ranga:D Koszt:
Jest to klanowy rodzaj techniki przywołania. Użytkownik kładzie dłoń na jakimś podłożu po czym wysyła swoją Chakrę, po chwili przy ręce użytkownika pojawiają się różne robaki.
Konchuu Sekkou Ranga:D Koszt:
Technika polega na wysłaniu robaka na zwiady, możemy widzieć jego oczami. Jest to przydatna i raczej niezauważalna oraz prosta Technika zwiadowcza.
Kekkai Konchuu Bunshin no Jutsu Ranga:C koszt 150 za klona
Jak sama nazwa wskazuje Technika ta wytwarza klona stworzonego z wielu robaków. Bunshin może używać tych samych Technik co użytkownik, jednakże po zranieniu rozpada się na tysiące owadów.
Soshaku no Jutsu Ranga:B koszt 200
Jedna z ofensywnych technik klanu. Polega na wysłaniu na przeciwnika robaków, które szybko go obchodzą, następnie zaczynają kąsać.
Konchuu Hei Ranga:B koszt 200
Technika wytwarza ścianę z robaków, jest to Jutsu typowo defensywne.
Mushikame no Jutsu Ranga:B koszt 200
Robaki okrążają dany teren wirując bardzo szybko i wytwarzając w ten sposób kopułę, która jest dobrą obroną przed atakami.
Konchuu Gaijo Doku Ranga:B koszt
Technika polega na wprowadzeniu swoich robaków do ciała ofiary po czym robaki wysysają toksyczne substancje takie jak trucizna z organizmu.
Mushi Dama Ranga:A koszt 250
Wysyłamy na przeciwnika olbrzymią ilość robaków. Robaki obsiadają przeciwnika i wysysają z niego całą Charę. Technika ta jest bardzo śmiercionośna.
AKIMICHI
Klan kontrolujący masę ciała
Baika no Jutsu- Podstawowa technika Clanu Akimichi. Jest ona potrzebna do wykonania większości dalszych jutsu. Polega na powiększeniu swojego ciała . Jest to jutsu defensywne. Filmik przedstawia walkę Cho z Jirobu ( na nim można zobaczyć jak to jutsu wygląda : http://pl.youtube.com/watch?v=uaPINf--8sE Ranga: D
koszt 150
Bubun Baika no Jutsu - Technika trochę trudniejsza od Baika no jutsu. Polega na powiększeniu i wydłużeniu kończyn np . ręce. Technika ta jest bardziej przeznaczona do ofensywy. Kolejny filmik : http://pl.youtube.com/watch?v=9uVYg_9Z_MM&NR=1 Ranga: D
koszt 200
Nikudan Sensha : Technika , pozwalająca na zmianę rozmiarów swojego ciała w krótkim czasie. Użytkownik podczas wykonywania tej techniki jest niewrażliwy na wszystkie ataki wykorzystujące ciśnienie powietrza. Ciało przybiera tu formę "kuli" która może się toczyć z ogromną prędkością zadając spore straty. Ta walka to pokazuje niestety na głosy nic nie poradzę ;p : http://pl.youtube.com/watch?v=EDP2t0Qib … re=related Ranga: C
koszt 150
Nikudan Hari Sensha - Bazuje na Nikudan Sensha. Jednak podczas tej techniki włosy użytkownika rosną i stają się ostre jak szpileczki. Atak taki jest dużo silniejszy i zadaje poważne obrażenia. Ranga: B
koszt 200
Chou Baika no Jutsu- Technika ta w krótkim czasie pozwoli przemienić użytkownika w olbrzyma. Powiększa wszystkie cześć jego ciała. Bardzo ciężko jest jej uniknąć jeżeli widzimy ją 1 raz. Ranga: A
koszt 250
Hagane Sensha- Technika ostatecznej zmiany w kulę. Pozwala członkowi Clanu Akimichi miażdżyc wszystko na swojej drodze. Przy okazji jest to świetna obrona. Ranga : A
koszt 250
FUUMA
Fuuma Jibaku Mandara - Ninja tworzy kwadrat z chakry , który strasznie ciężko jest zniszczyć. Powoli jutsu zaciska się i złapana osoba zostanie tylko mokrą plamą. Ranga: S
koszt 250
Chakra no Ito - Technika ta może połączyć ( za pomocą nici Chakry) organy wroga i wykonującego. Po czym wykonujący może wyjąc swój organ np Serce i ścisnąć go zabijając siebie jak i przeciwnika. Ranga: S
koszt 250
Fuuma Ninken Zanbatou - Banalny atak za pomocą miecza. Użytkownik [cenzura] się gromadząc w miecz chakrę i stara się przeciąć przeciwnika na pół. Ranga: D
koszt 150
Kazagume- Pozwala kontrolować pajączki , które tworzą sieci w wybranym miejscu. Użytkownik w pełni kontroluje pajęczaki. Jeżeli ktoś wpadnie w taką siec jest bezbronny i narażony na ataki. Ranga: C
koszt 200
Kagerou Ninpou: Utakata - Użytkownik o dość szpetnym wyglądzie przemienia się w piękną dziewczynę( podobna sytuacja jest z wykluwaniem się motyla). Po przemianie można uderzy potężnym atakiem , który zabije wrogów. Ranga: A
koszt 300 a później śmierć
HYUUGA
posiadają byakugan
Juuken
koszt: 0
Jest to charakterystyczny styl Taijutsu klanu Hyuuga. Jyuken polega na atakowaniu wewnętrznego układu przepływu Chakry oraz zadawaniu obrażeń wewnętrznych dzięki przesyłaniu Chakry podczas uderzenia. Dzięki Byakuganowi widzącemu Tenketsu Jyuken jest zabójczy.
http://www.everanime.yoyo.pl/images/articles/juuken.jpg
Harichakra Ranga: C
Koszt:250
Technika ta polega na utworzeniu z Chakry igieł mogących przecinać elementy wykonane z Chakry na przykład nici Chakry stosowane przez lalkarzy. Igły można wytwarzać z każdego otworu Tenketsu. http://www.senpuu.net/fotki/tech/harichakra.jpg
Hakke Kuushou Ranga: C
koszt 200
Jest to jedna z niewielu dystansowych technik klanu. Shinobi markuje cios kumulując w dłoniach duże ilości Chakry po czym markuje cios wyrzucając ze swoich meridianów falę uderzeniową pędzącą z dużą siłą i szybkością. Ta niewielka fala uderzeniowa to bardzo szybki atak. Obrażenia od techniki zależą od odległości i ośrodka, w którym fala się rozchodzi.(najczęściej powietrze). http://www.youtube.com/watch?v=_WBxMzuKquM
Hakkeshou: Kaiten Ranga: A
koszt 250 + 50 (za runde)
Technika polega na wyrzuceniu z wszystkich wylotów Tenketsu Chakry dzięki czemu możliwe jest zatrzymanie ataku. Następnie Shinobi wprawia swoje ciało w ruch obrotowy tworząc wir dzięki czemu powstaje wirująca osłona z Chakry potrafią odbijać ataki przeciwnika. Kaiten rani również osoby znajdujące się w pobliżu.
http://fc92.deviantart.com/fs21/f/2007/ … _Bn00b.jpg
Shugohakke: Rokujuuyonshou
koszt 200
Shinobi wytwarza na dłoniach długie wiązki Chakry przypominające igły, następnie wykonuje dłońmi szybkie ruchy tworząc obronę podobną do Kaitena. http://th91.photobucket.com/albums/k309 … oHakke.jpg
Hakkeshou: Rokujuuyonshou Ranga: A
koszt 200
Jest to jeden z napotężniejszych ataków Taijutsu Wioski Ukrytego Liścia. Używa się go wyłącznie z Byakuganem. Shinobi wykonuje kolejno 2,4,16,32, 64 uderzenia blokując główne Tenketsu. Shinobi ogarnia ogromny ból, nie może wykonywać technik i praktycznie nie może się poruszać. /9854/hakkehyakunijuhashou4bx.jpg
Hakke Hyaku Ni Juu Hachishou
koszt 250
Tak samo jak do 64 uderzeń jest wymagany Byakugan. Tym razem Shinobi wykonuje 2,4,8,16,32,64, 128 uderzeń w efekcie zatykając 128 Tenketsu. Teoretycznie nikt nie przeżyje takiego ataku. /9854/hakkehyakunijuhashou4bx.jpg
Hakkeshou: Nihyakugojuurokushou
koszt 300
Najlepsza metoda blokowania otworów Tenketsu. Za pomocą tego ataku Shinobi wykonuje 2,4,8,16,32,64,128 uderzeń blokując tym samym 285 Tenketsu. Przyjęcie wszystkich ciosów jest praktycznie pewną śmiercią. /9854/hakkehyakunijuhashou4bx.jpg
Hakke Hasangeki
koszt 250
Shinobi kumuluje w dłoni dużą ilość Chakry, przy uderzeniu wywołuje oślepiający błysk. Trafienie powoduje duże osłabienie zaś trafienie w serce często kończy się śmiercią
SHIRO
mistrzowie lodu
Kagami Seisei No Jutsu- Technika , która pozwala łączyć żywioły wiatru i wody. Jeest podstawą potrzebną do dalszych jutsu. Za jej pomocą tworzymy lustra.
koszt 150 Ranga : C
Kagami Chokkou No Jutsu - Ta technika pozwala użytkownikowi wejść w lustra
koszt 150 Ranga : C
Kagami Telepo No Jutsu- Przemieszczenie się między lustrami . Normalne oko nie jest w stanie zobaczyć tej prędkości dlatego wygląda to jak teleporty.
koszt 200 Ranga :C
Kagami Shazou Gen'EiNa każdym z luster pojawi się wizerunek danego gracza w tym momencie nie wiadomo gdzie się znajdujemy.
koszt 200 Ranga : B
Makyou Hyoushou - http://pl.youtube.com/watch?v=we3ER8yMa8M . Filmik przedstawia jak Haku tworzy lustra. Technika polega na stworzeni praktycznie niezniszczalnych lodowych luster. Jest to ostateczna technika Haku. Jednak gdy jest za długo używana użytkownik zaczyna się męczyc a jego ruchy stają się wolniejsze. Ranga: A
koszt 250
INZUKA
władcy psów
Douteki Tei-in
koszt 100 Ranga : D
technika poprzedzająca Garougę. Technika polega na oblaniu moczem przeciwnika aby naznaczyć go zapachem, żeby było prościej go znaleść. Technika wykonywana przez psy klanu Inuzuka
Jinteki Ninpou
koszt 100 Ranga:D
technika polega na podaniu podopiecznemu pigółki żołnieży. Pies staje się silniejszy, rosną mu kły i zmienia się kolor futra (u Akamaru na brązowy)
Juujin Bunshin
koszt 150 Ranga : C
Można wykonać z dowolnym zwierzęciem. Zwierze staje się idealną kopią właściciela, ma te same techniki itp. Nie umie jednak mówić
Shinryakuteki Youshiki
koszt nic to jest taijutsu Ranga : B
Styl walki charakterystyczny dla klanu Inuzuka polegający na szybkich i silnych, pojedynczych atakach. Najczęściej po zastosowaniu Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou
Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou
koszt 200 Ranga : B
Użytkownik nabiera cech zwierzęcych: rosną mu długie pazury i kły, jest szybszy, zwinniejszy i silniejszy (zwłaszcza po pigółce żołnierzy)
Bakuretsu Koinu
koszt 200 Ranga :B
Pies twoży własnego klona, który wybucha wyrzucając z durzą prędkością kunai gdy nieostrożny przeciwnik podejdzie zbyt blisko
Tsuuga
koszt: Ranga : C
człowiek lub zwierze po wcześniejszym Juujin Bunshin zaczyna z dużą prędkością wirować, jest to słabsza wersja Gatsuugi
Gatsuuga
koszt 200 Ranga : B
Wymagane wcześniej Juujin Bunshin. Człowiek wraz z podopiecznym zaczynają z durzą prędkością wirować nacierając na przeciwnika, najczęściej z przeciwnych stron. Skuteczniejsze z bombami dymnymi
Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou
koszt 250 Ranga : A
Kolejna technika potrzebna do wykonania Garougi. Pies wskakuje na głowę/plecy właściciela i po zastosowaniu pieczęci (przez właściciela) urzytkownicy zmieniają się w durzego, dwógłowego wilka- Soutourou
Garouga
koszt 250 Ranga : A
aby wykonać technikę trzeba kolejno zastosować Douteki Tei-in naznaczając przeciwnika, a następnie Inuzuka Ryuu Chinjuu Konbi Henge: Soutou Rou. Po spełnieniu tych warunków Soutourou zaczyna się kręcić z ogromną prędkością rozrywając wszystko na kawałki. Stworzenie kręci się tak szybko, ze nic nie widzi i kieruje się węchem.
KAGUYA
kontrola kośćca
Hokkotsu no Yaiba
koszt 100 Ranga : D
Jest to podstawowa technika klanu Kaguya. Shinobi wyciąga jakąś kość, która jest uformowana w sztylet czy katanę. Broń jest bardzo ostra, może z łatwością przecinać shurikeny na pół.
Yamagi no Mai
koszt 150 Ranga : C
Jest to pierwszy taniec klanowy Kaguya. Nazywany jest on Tańcem Wierzby. Ze środków dłoni wysuwają się kolce długie na jakieś 30 cm, którymi walczy się jak sztyletami.
Tsubaki no Mai - http://pl.youtube.com/watch?v=dPAxhb9JnBY
koszt 200 Ranga : B
Jest to drugi Taniec Klanowy zwany Tańcem Kamelii. Shinobi najpierw używa Hokkotsu no Yaiba by wytworzyć broń, następnie wykonawca technik wykonuje serię pchnięć i cięć. Ten Taniec czasowo podnosi znacznie szybkość.
Teshi Sendan
koszt 200 Ranga : B
Jest to jedyna dystansowa technika klanu Kaguya. Shinobi z dużą siłą wystrzeliwuje ostatnie kostki palców. Za jednym razem można wystrzelić dziesięć pocisków.
Karamratsu no Mai
koszt 200 Ranga:B
Trzeci Taniec nazywany Tańcem Modrzewia jest podstawową defensywną Techniką klanu, która świetnie sprawdza się przeciw Taijutsu. Z tułowia oraz rąk wysuwają się kości, które poza tym że bronią użytkownika również ranią atakujących przeciwników. Shinobi ma nad nimi całkowitą kontrolę, może je schować kiedy chce.
Tessenka no Mai
koszt 250 Ranga : A
Czwarty z serii Tańców nazywany Tańcem Powojnika taniec polega wyciągnięciu kręgosłupa i natychmiastowym odbudowaniu starego. Wyjęty kręgosłup pełni funkcję bicza. Jest om bardzo twardy, giętki i długi.
Hana
koszt 250 Ranga : S
Rękę Shinobiego pokrywa kość uformowana w wielki świder wyglądający jakby był stworzony z zakręconych kości. Jak mówił sam Kimimaro jest to najtwardsza kość jaką jest w stanie utworzyć ciało Kaguya.
Hone no Yoroi
koszt 250 Ranga :A
Jest to twarda wytrzymała osłona a właściwie zbroja wytworzona pod skórą. Pancerz jest kontrolowany przez użytkownika, może okryć całe ciało. Zbroję wytwarza się na stałe aż do momentu jej zniszczenia więc nie trzeba ponosić kosztu Chakry za jej utrzymywanie.
Sawarabi no Mai
koszt 300 Ranga : S
NARA
Władcy cienia Kage Mane no Jutsu
koszt 150 Ranga : D
Technika używana przez Shikamaru, najprawdopodobniej będąca jego własna przeróbką Kage Shibari. Podobnie jak poprzedniczka polega na unieruchomieniu przeciwnika za pomocą cienia. Jednak unieruchomiona przez nia osoba powtarza wszelki ruchy wykonane przez użytkownika. Limit czasowy techniki wynosi 5 minut.
Kage Shibari no Jutsu
koszt 200 Ranga : C
Podstawowe Jutsu klanu. Umożliwia unieruchomienie przeciwnika za pomocą własnego cienia. Pozwala unieruchomić znaczną liczbę przeciwników, oraz stanowi bazę dla technik Kage Kubi Shirabi no Jutsu oraz Kage Kujiku.
Kage Kubi Shibari no Jutsu
koszt 200 Ranga : C
Technika polegająca na wytworzeniu z cienia dłoni, która łamie kark przeciwnika. Wymaga wcześniejszego unieruchomienia celu za pomocą Kage Shibari.
Kagenui
koszt 250 Ranga : B
Technika ofensywna pozwalajaca na oderwaniu cienia od podłoża i przebiciu za jego pomocą przeciwnika. Można za jej pomocą zaatakować kilka celów.
Kage Mane Buki no Jutsu
koszt 200 Ranga : C
Kolejna z technik unieruchamiających. Użytkownik Przesyła chakre do broni a następnie rzuca nią w cień przeciwnika unieruchamiając go w ten sposób. Do wykonania tej techniki potrzebna jest broń wykonana z metalu pochłaniającego chakrę. (Jak np. Kastety Asumy)
Kageyose no Jutsu
koszt 200 Ranga : C
Technika umożliwiająca skupienie całego cienia z danego obszaru i wykorzystania go w celu spętania przeciwnika. Osoba unieruchomiona ta techniką nie jest w stanie wykonać najmniejszego ruchu.
Kage Kujiku
koszt 250 Ranga : B
Mocniejsza wersja Kage Kubi Shibari. Tym razem użytkownik tworzy dwie cieniste dłonie, które oplatają przeciwnika i miażdżą jego ciało. Wymagane wcześniejsze unieruchomienie celu za pomocą Kage Shibari
UCHIHA
posiadają sharningan
Pierwszy poziom sharingana- jak nazwa wskazuje, pierwszy czyli najsłabszy poziom sharingana (1 lub 2 łezki). Użytkownik jest w stanie zobaczyć szybko poruszające się obiekty, przepływ chakry, oraz może kopiować techniki innych Ranga : A
Drugi poziom sharingana- sharingan jest w pełni rozwinięty, widać 3 łezki. Użytkownik potrafi przewidzieć ruchy przeciwnika, oraz może używać większości poniższych technik (wszystkie oprócz tych do których jest potrzebny Mangekyou Sharingan) Ranga : A
Saiminjutsu- technika polega na zahipnotyzowaniu przeciwnika wprowadzając sharingana w ruch obrotowy, następnie podajemy jaką technikę ma przeciwnik wykonać, i sami ją wykonujemy, pokonując nią przeciwnika Koszt : 250 Ranga : A
Seppaku no Jutsu- użytkownik wysyła silny wstrząs psychiczny mając na celu osłabienie przeciwnika jednocześnie sugerując mu (przeciwnikowi) np strach, niepokój, można w ten sposób kogoś zdekoncentrować Koszt : 200 Ranga : B
Shounin Riaru- technika umożliwia zobaczenie chakry, przydatne jeżeli walczy się przeciw klonom, gdyż można odróżnić je od właścicieli Koszt : 150 Ranga : C
Sharingan Soufuusha Sannotachi
koszt 200 Ranga : B
technika dzięki której można kontrolować trajektorię lotu broni, używane zazwyczaj gdy do broni jest przyczepiona linka, można kogoś przywiązać do np drzewa. W takiej sytuacji użytkownik jest bezbronny i można go wykończyć jakimś jutsu (zazwyczaj jest to Housenka No Jutsu). Mogą używać osoby z pierwszym poziomem sharingana
Magen: Kyouten Chiten - Technika ta wymaga sharingana i dzięki niemu jesteśmy wstanie zmienić się miejscem z daną osobą , która użyła na ans Gen jutsu. Możemy bez problemu odwrócić losy walki.
koszt 250 Ranga : A
Techniki związane z Mangekyou Sharingan
Amaterasu
koszt 300 Ranga : S
Nazywana również "Boginią Słońca". Technika pozwala użytkownikowi za pomocą czarnego ognia pochłonąć dosłownie wszystko co jest w zasięgu użytkownika, ognia nie można zgasić. Jedna z najsilniejszych technik klanu Uchiha, jeżeli nie najsilniejsza
Tsukuyomi
koszt 300 Ranga : S
Użytkownik zabiera osobę która spojrzy mu w oczy do świata "Podziemnego Księżyca" gdzie przeciwnik jest na łasce użytkownika. To miejsce nie jest ograniczone czasem ani przestrzenią, ktoś może odczuwać ból tygodniami a w "prawdziwym świecie" może minąć zaledwie kilka sekund. Przeciwnik po takiej technice zazwyczaj mdleje i ma poważne uszczerbki na psychice.
Bunshin Bakuha
koszt 250 Ranga A
Susanoo RAnga : S koszt: 400 ciało użytkownika pokrywa chakra (coś podobnego do Naruto jak korzysta z chakry Kyuubiego) tworząc dużego potwora z mieczem (Totsuki, inaczej Sakegari) który może zapieczętować na wieczność w iluzji niebiańskiego snu wszystko co przebije. Użytkownik po tej technice traci wzrok
nieznana nazwa techniki Kaki
koszt 300 Ranga : S
JISEI
mistrzowie magnetyzmu
Kouro no jutsu Ninja za pomocą przyciągania magnetycznego może chodzić po ścianach sufitach itp. koszt : 75 co post ranga D
Jisei no Jutsu Ninja może przyciągać metalowe przedmioty, lub być przyciąganym do nich. koszt : 100 za przedmiot 200 za przyciągnięcie siebie ranga C
Jiki no Jutsu Jutsu działa na zasadzie dwóch elektryczne namagnesowanych ciał które odpychają się , dzięki temu ninja odpycha metalową broń koszt 100 ranga C
Hiroimono Jiki no Jutsu Namagnesowana broń podąża za swoją ofiarą koszt : 100 za każdy post utrzymania ranga B
Kiba no Jisei Z ziemi wyłaniają się stalowe kolce raniące wroga koszt : 250 ranga B
Teiku no Jutsu Zatrzymana broń która leciała w stronę ninja zmienia swój kierunek i atakuje osobę która ją wystrzeliła w naszą stronę. koszt 350 ranga A
Tsutsu no jutsu Piasek zmienia się w tysiące żelaznych pocisków koszt 400 l 50 za utrzymanie tych pocisków ranga S
SENJUU
Władcy drzew.
Mokuton no Jutsu Ranga:B koszt 200
Podstawowa Technika tego żywiołu pozwalająca kontrolować drewno. Pozwala ona wytwarzać drewno, zmieniać jego kształty, czy też wytwarzać z własnego ciała.
Shichuu Tou No Jutsui Ranga:A koszt 250
Technika polega na wytworzeniu wielkiego więzienia z drewna, które jest bardzo wytrzymałe. Z tej olbrzymiej klatki trudno się wydostać.
Moku Jouheki Ranga:A koszt 250
Użytkownik wytwarza kopułę, która jest dobrą obroną przed silnymi atakami. Technikę można również wykorzystać jako pułapkę i uwięzić w niej kogoś.
Jukai Koutan Ranga:S koszt 300
Shinobi wytwarza za pomocą Techniki dowolną roślinność na przykład olbrzymie drzewa, które później może kontrolować.
Moku-Souran No Jutsu Ranga:B koszt 200
Technika kontroli drewna polegająca na kontrolowaniu już istniejących np. korzeni.
Hokage Shiki Jijun Jutsu - Kakuan Nitten Suish Ranga:S koszt 300
Wokół ofiary Techniki pojawia się dziesięć drewnianych słupów, które następnie wysysają z otoczonego celu demoniczną Chakrę.
Moku Bushin no Jutsu Ranga:A koszt 200
Bunshiny są w całości wykonane z drewna. Posiadają siłę podobną do oryginału, mogą się oddalić na długie odległości czy używać Technik.
Moku-Kawarimi Ranga:C koszt 150
Jest to Kawarimi w, którym Shinobi podmienia swoje ciało z drewnianą kukłą.
Moku-Hada no Jutsu Ranga:B kosz 200
Shinobi zamienia jakąś część ciała w drewno i wydłuża ją dzięki czemu może atakować na odległość.
Moku-Hitoya no Jutsu Ranga:B koszt 200
Technika polega na uruchomieniu ofiary silnymi pnączami, które trudno rozerwać.
Shichuu Tou no Jutsu Ranga:A koszt 250
Shinobi za pomocą tej Techniki tworzy drewniany dom.
Moku-Hiketsu no Jutsu Ranga:C koszt 150
Zmieniamy jeden palec w klucz, który dopasowuje się do każdego zamka.
Chakra tane (ziarno chakry) Technika polega na przelaniu własnej chakry do drewienka i uformowania z niego ziarenka. Jeżeli ktoś połknie to ziarenko użytkownik będzie wiedział kiedy dana osoba używa chakry. Działa to na nieograniczone odległości Ranga : C koszt : 200 ( za 1 ziarenko)
YAMANAKA
Shintenshin no Jutsu (poziom 1) Ranga: C Koszt: 250 pCh
Niektórzy nazywają tę technikę zamianą umysłów. Polega na wejściu w ciało przeciwnika. Wtedy użytkownik "traci przytomność" - opuszcza swoje ciało i przejmuje ciało przeciwnika. Jednak to co stanie się ofierze, stanie się użytkownikowi tej techniki. Istnieje też możliwość nie trafienia w ciało przeciwnika. Wtedy użytkownik "traci przytomność" na kwadrans(tyle trwa jutsu).
Shinranshin no Jutsu (poziom 2) Ranga: A Koszt: 300 Ulepszona wersja techniki Shintenshin no Jutsu - polegająca na całkowitym przejęciu kontroli nad przeciwnikiem. Użytkownik jest w pełni świadomy tego co robi - nie traci przytomności i nie odnosi obrażeń oponenta
KAMIJIN Władcy papieru
Origami no Jutsu Ninja potrafi tworzyć z papieru dowolne kształty którym może nadać funkcje życiowe jednak jutsu to nie służy do ataku. Ranga technik: D koszt : 50 za 1 kartkę
Kami no Jutsu Pozwala na zmianę fragmentu ciała na kartkę papieru Ranga technik: D koszt: 50 za fragment
Kami Kawarimi no Jutsu Kawarimi, z tym ze po zaatakowaniu ninja rozpada się na kartki papieru Ranga technik: D koszt : 150
Kami Shuriken no Jutsu Ninja używa kartek papieru które są w stanie poranić wroga. Jak wiadomo papier jest ostry Ranga technik: C koszt : 200
Kami Chou Sekkou no Jutsu Tworzy papierowe motyle, które mogą być stosowane do szpiegowania. Ranga technik: C koszt : 25 za motylka
Kami Kogushi no Jutsu Tworzy pocisk z papieru. Pocisk leci szybko i może byc bardzo ostry ranga B koszt: 150 za pocisk
Kami Saku no Jutsu kolejna technika zwiadowcza, tworząca samoloty , które się bardzo szybko przemieszczaja Ranga technik: B koszt : 50 za samolocik
Kami Boutou no Jutsu Ninja wybucha zasypując wroga milionami kartek papieru. Ranga technik: B koszt : 300
Togiretogire no Jutsu Papier owija kończynę wroga i miażdży ją Ranga technik: B koszt: 350
Kami Tsubasa no Jutsu Tworzy papierowe skrzydła, dzięki którym ninja może unosić siew powietrzu. Ranga technik: A koszt : 75 za każdą turę
Chisoku no Jutsu Ninja zmienia się w miliony małych karteczek dzięki którym może szybko zmieniać swoje położenie. Ranga technik: A koszt : 175 za turę
Kami Bushin no Jutsu Tworzy papierowego klona. Jest on wytrzymalszy od zwykłego kage bunshina . Ranga technik: b koszt: 200
Kami Munmun no Jutsu Papier przykleja się do przeciwnika dusząc go Ranga technik: S koszt: 400 + 75 za każdą turę
Kyuuzou no Jutsu Technika podobna do Kami Munmun no Jutsu z tą tylko różnica że ninja zostaje oblepiony wybuchowymi notkami. Przeciwnik zrobi duże BUM Ranga technik: S koszt : 550
|